Ana SayfaLPGHizmetlerimizAutoMini Mini Onarım SistemleriBasında Tunalı Motorlu AraçlarTunalı Motorlu AraçlarBize Ulaşın
Marka Bağımsız Servis İşletim Sistemi
Oto Kaporta Hizmetleri
Oto Boya
Oto Tamir ve Bakım
Cooper Tires Oto Lastikleri
Oto Rot Balans
Araç Koruma Sistemleri
Oto Yedek Parça
GFI LPG/CNG Dönüşüm Sistemleri
AutoMini Mini Onarım Sistemleri
Acil Hasar Servisi
Sürücü İçin Gerekli Bilgiler
Hasar Anında Yapılması Gerekenler

Türkiye'de 2008 yılının mayıs ayında satışına başlanan Cooper Tires lastikleri, Çelik Motor güvencesiyle Türk tüketicisiyle buluşuyor.
Firmamız, Cooper Tires lastikleri Ankara Ana Bayisi'dir.
Detaylı bilgi için tıklayınız...

 
 
 
Bu Sayfayı Paylaş
Bu Sayfayı Paylaş
 
Online Ziyaretçi Kişi
HTML Counter
 
 
 
 
 
 

Servisimizde rot & balans, jant onarımı, lastik satışı yapılmaktadır.
Araçlar hareket halinde iken, tekerleklerin de aracın yatay ve dikey eksenlerine paralel hareket etmesi gerekir. Zamanla yol şartları ve kullanıma bağlı olarak bazı mekanik bozukluklar ortaya çıkar. Bu durum tüm marka ve model motorlu araçlar için geçerlidir.
İşte bu mekanik bozuklukları ROT ve EKSANTRİK AYARI giderir. ROT AYARI bozuklukları lastiklerin yere eşit ve düzgün basmasını önler. Lastiklerdeki bu olumsuzluk, aşınmasına, dolayısıyla ömrünün çabuk kısalmasına sebep olur.

Camber :
Lastiklerin yere basan bölümünün, üst noktalarına göre daha açık veya kapalı olması durumudur.
POZİTİF CAMBER' de yere basan kısımlar kapalıdır.
NEGATİF CAMBER' de ise, lastiklerin üst noktaları birbirine daha yakındır. Bu ayarlar açı değeriyle ifade edilir.
Sonuçlar : Pozitif Camber, lastiğin dış omuz bölümünün, Negatif Camber ise iç omuz bölümünün aşınmasına sebep olur.
Aracınız sağa veya sola çeker. Amortisörler düzensiz çalışır.

 

Caster :
Tekerleklere yandan bakıldığında merkezlerine göre ileride veya geride olmaları durumudur.
Sonuçlar : Caster ayarının bozuk olması, aracın gezmesine, direksiyonun ağırlaşmasına ve lastiğin yalpalı dönmesine, dolayısıyla dalgalı aşınmasına sebep olur.

 

Toe :
Tekerleklerin ön bölümlerinin, arka bölümlerine oranla birbirlerine daha yakın veya daha uzak olması durumudur.
TOE-IN durumu ön bölümlerin arka bölümlere oranla birbirlerine daha yakındır.
TOE-OUT' da ise, arka bölümlerin ön bölümlere oranla daha yakındır. Bu ayarlar milimetre değeriyle ifade edilirler.
Sonuçlar : TOE-IN durumunda araçta dalma, TOE-OUT durumunda ise gezme oluşur sürüş emniyeti azalır.
AutoMini  Mini Onarım Sistemleri
AUTOMİNİ hizmeti kapsamına giren hasarlarınız, üniversal ekipmanlar kullanılarak özel tamir teknikleri ile aracınızın orjinalliği korunarak onarılır. Detaylı bilgi için tıklayınız
• Anadolu Sigorta
• Axa Sigorta
• Ak Sigorta
• Dubai Sigorta
• Euroka Sigorta
• Euro Sigorta
• Ankara Sigorta
• HDİ Sigorta
• Generali Sigorta
• Güneş Sigorta
• Halk Sigorta
• Liberty Sigorta
• Ray Sigorta
• SBN Sigorta
• Zurich Sigorta
• Ziraat Sigorta
• Türk Nippon Sigorta
• Groupama Sigorta
Dolu Hasarı Onarımları
Örnek dolu hasar onarım resimleri için lütfen Tıklayınız


Hızlı
Güvenilir
Ekonomik Servis
Ayrıntı İçin Tıklayınız

Servis müdürümüz Veli ŞAHİN 'in, MBSIS ve AHS konusunda yazdığı makale
MBSIS, otomotiv sanayisinin içerisinde uzun yıllar, aktif olarak çalışmanın sonucunda ortaya çıkan, tüm markalara hizmet veren, hasar onarımı üzerine yoğunlaşmış bir servis işletim sistemidir.
Yazının tamamını okumak için...

Autodiagnostic ve Launch
Autodiagnostic ve Launch
test cihazlarımızla tüm markalara arıza tespiti yapılmakta, periyodik bakımlarınız deneyimli personel ile onarılmaktadır.
Yazının tamamını okumak için...

JW Player goes here
Ana SayfaLPGHizmetlerimizAutoMini Mini Onarım SistemleriBasında Tunalı Motorlu AraçlarTunalı Motorlu AraçlarBize Ulaşın
Copyright © 2007 Tunalı Motorlu Araçlar